DDS shop Internetes áruház
bezárás
a keresés helye:
terméknév
termékkód
leírás
főoldaltermékeinkkosárcéginfókereső
Főoldal >> Garancia
Bejelentkezés
felhasználónév
jelszó
Kosár
A kosár jelenleg üres.
Akciós termékek
AkcióHZA - AEROCOOL RS9 fekete
 kosárba tesz
17 513 Ft 15 227 Ft
11 990 Ft + ÁFA

Garancia

Jótállás és szavatosság

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.
Tartós használati cikk esetén a jótállás időtartama a jótállási jegyen van feltüntetve.

Elállási jog:

A 17/1999. (II.5.) kormányrendelet 4. paragrafusának (1) bekezdése szerint, "A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat."

A (2) bekezdés szerint " A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetén pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve hogy az értékesítő a 3. paragragus szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett."

Az (5) bekezdés szerint "Az értékesítő köteles a fogyasztó által már kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Minden vevőnek a vásárlástól számított 8 munkanapon belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe:

  • Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami bontatlan, vagy bontott, de hiánytalan gyári csomagolásban érkezik vissza. A vevő azonban nem veheti használatba a készüléket.
  • Nem vonatkozik az elállási jog az átvétel után megsérült termékekre.
  • Elállásra vonatkozó igényét e-mailben vagy személyesen kell bejelentenie.
  • A postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza a terméket legkésőbb az áru megérkezését követő 5 munkanapon belül visszautaljuk az összeget a vevő által megadott bankszámlaszámra.
  • A visszatérítés nem vonatkozik a kiszállítási költségekre, valamint a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie.
  • Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, a webáruház üzemeltetője nem vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatja a vásárlónak, a vevő költségére.
  • Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.
  • Amennyiben megrendelését a termék kiszállítása előtt, vagy azt követően 8 napon belül lemondja, és interneten keresztül fizetett bankkártyával, akkor a banki tranzakciós költséggel csökkentve utaljuk vissza a bankszámlájára az áru ellenértékét.
Rendelkezések a fogyasztók védelméről

49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről: Megtekint

17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről: Megtekint

370/2004. (XII. 26.) Korm. rendelet az üzleten kívül fogyasztóval kötött szerződésekről és az üzleten kívüli kereskedés folytatásának egyes feltételeiről: Megtekint

151/2003. (IX. 22.) Korm rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról: Megtekint

A jótállási jeggyel ellátott termékek esetén kérjük, forduljon az azon feltűntetett szervizekhez, azonban mi is szívesen segítünk Önnek.

 

Garanciális ügyintézés ügymenete:

A garanciális ügyintézés minden regisztrált partnerünk rendelkezésére áll. A meghibásodásról tájékoztatni kell a szervizes kollegánkat (faxon 52/438-336, e-mailben nagyker@dvs.hu címre és nála jelezni a meghibásodás tényét és az elszállítási igényt. A nyomtatvány itt letölthető! A meghibásodott termék elszállítása is futárszolgálattal, történik, lehetőség szerint a megrendelt termékek kiszállításakor, amikor a futárszolgálat munkatársa elhozza a hibás darabot. A garanciára felvétel akkor történik meg, amikor a termék a szervizes kollegánkhoz kerül és ő a bevizsgálás után átveszi a meghibásodott alkatrészt.

 

1. Garanciális feltételek

  • Garanciaidőn belül érkezzen be hozzánk a termék! (Kiszállításos partnereink vegyék figyelembe a futár visszaszállítási idejét is kalkulálják bele a garancia idő lejáratának határidejébe!) Minden esetben szükség van a számla mellékleteként, a vásárláskor átadott garanciajegyre, vagy sorozatszám nélküli termék esetén számlamásolat mellékelésére! A garanciajegyen fel van tüntetve a termékre vonatkozó jótállási időtartam, mely a DVS Computertől való vásárlás dátumától indul. Ha a termék rendelkezik gyári garanciajeggyel, akkor a kiskereskedőktől a végfelhasználóknak való értékesítés dátuma a mérvadó. Ebben az esetben a kiskereskedő tölti ki és bélyegzi le a gyári garanciajegyet a végfelhasználó felé való értékesítés pillanatában! A hivatalos márkaszervizek felé, a végfelhasználónak kiállított számla másolatát is csatolni kell.
  • Nettó 1.000 forint alatti termékekre, kellékanyagokra nem vállalunk garanciát. Némely esetben, ha a nagykereskedelmi beszállító ezt lehetővé teszi, megoldható a javítás, vagy a csere ezeknél az alkatrészeknél is. Ha a sorozatszám csak a csomagoláson szerepel (pl. bizonyos pendriveok, kártyaolvasók, stb ... esetében), akkor a garancia érvényesítéséhez azt is meg kell őrizni !!!
  • Három napon belül vásárolt terméknél, amennyiben tesztelés után a jelzett hibajelenség fennáll, raktárkészletünk függvényében biztosítjuk az azonnali cserét (ezt jogszabály nem írja elő, nagykereskedésünk szolgáltatása Ügyfeleink részére). Ebben az esetben is(!) elvárjuk a sérülésmentes küllemi állapotot, és a tartozékok teljes meglétét.

2. Garanciát kizáró tényezők

  • Garanciacímke sérülése
  • Fizikai sérülések (törés, ütődésnyomok, hiányzó, vagy letört alkatrészek, nyomtatott áramkör karcolódása, processzorláb sérülés, LGA775 foglalat sérülése, stb ... )
  • Elemi károk (villámcsapás, beázás, égés, stb...)
  • Szállítás közbeni sérülés, amennyiben a feladó nem megfelelően csomagolta a terméket
  • Nem szakszerviz által történő javítás, megbontás, átalakítás, túlhajtás, tuningolás (pl. VGA kártya ventilátor csere)
  • Hibás hardverkörnyezet miatt keletkezett sérülés (pl. táp túláram okozta chipégés)
  • Inkompatibilitás, és szoftver okozta hibák nem tartoznak a garancia alá
  • LCD kijelzők pixelhiba tűréshatáránál az ISO CLASS II szabvány a mérvadó
  • LGA 775 alaplapok esetén a foglalatvédő hiánya.

3. Logisztika

  • A hibás termékeket behozhatja személyesen, vagy ha ez nem megoldható (vidéki Ügyfeleinknél), saját autós kiszállítás vagy futárszolgálat útján (Sprinter). Nélkülözhetetlen része az ügyintézésnek az előzetes bejelentés! Ezt e-mailben kell eljuttatni a nagyker@dvs.hu címre, amennyiben ez nem megoldható, FAX útján (52/38-336). Mindenképp ragaszkodunk a rögzített írásos formához, tehát a telefonon, MSN-en, Skype-on való egyeztetés nem elegendő!
  • Saját autós kiszállítást igénybevevő Ügyfeleinknél az aktuális szállítási napon, legkésőbb 9 óráig el kell küldeni az adatlapot. Futárszolgálatot igénybevevő Ügyfeleinknél már az árurendelés napján jelezni kell a visszáru küldési igényt (legkésőbb, az áru indítását megelőző napon 14 óráig), és ezzel párhuzamosan elküldeni az adatlapot. A futárszolgálattól kapnak majd egy e-mailt, ami tartalmazza a csomag feladásához szükséges menetlevelet. Ezt a külső dobozra kell felragasztani.
  • Kérjük Ügyfeleinket a fentebb leírt ügymenet, és határidők betartását, mert csak ennek megléte esetén van lehetősége a szállítónak átvenni a garanciális visszárut! Ha az adminisztráció elmarad, a szállító nem jogosult átvenni a visszárut, megtagadja az átvételt! Ha valamilyen módon mégis átvenné, a termék beérkezése és szervizünk általi átvétele NINCS GARANTÁLVA!
  • Amennyiben ettől eltérő okból meghiúsul a visszárus csomag felvétele, a lejelentést legközelebbi alkalomkor meg kell ismételni!

4. Csomagolás, tartozékok

  • VGA kártyák, alaplapok, memóriamodulok, wincseszterek, stb.. esetében KÖTELEZŐ az antisztatikus csomagolás, vagy műanyag tok (dobozon belül is!!!).

  • LGA 775-ös alaplapoknál a foglalatvédő megléte kötelező! (gyártói feltétel, lásd angol nyelvű figyelmeztetést a védősapkán)

  • A termék működésével, illetve a hibajelenséggel szorosan összefüggő tartozékokat, kellékeket mellékelni kell (tápegység, kábelek, patronok, driver lemezek, stb ...).
  • A csomagolás minél teljesebb megléte rugalmasabb ügyintézést tesz lehetővé (alaplapoknál, kártyáknál ajánlott).
  • A futárral küldött csomagoknál ügyeljenek a gondos kibélelésre a rázkódás okozta sérülések elkerülése végett.
  • Ne csak a termék saját dobozában küldjék a visszárut, hanem legyen még belerakva egy külső dobozba is (nem lesz lehorzsolva, teleragasztva megérkezéskor). Kivétel pl. monitorok, nyomtatók.
5. Ügyintézés, vállalási feltételek  
  • A termékről egy "szerviz felvételi lap" készül, amit megkap az ügyfél. Őrizze meg!
  • Az ügyintézés menete nyomon, követhető honlapunkon, a garanciafigyelés menüpont alatt.
  • Átlagos ügyintési idő beérkezéstől számítva 3 hét
  • Elkészült termékről értesítést küldünk e-mailben vagy az említett webes felületen folyamatosan kontrollálható.
  • A garanciális cseretermék átadásakor a "szerviz felvételi lapot" elkérjük. Sajnos, ennek hiányában nem áll módunkban a csereterméket átadni!
  • Átadáskor készül egy "szerviz ügyintézési lap" két példányban, ennek első példánya itt marad szervizünkben, pecséttel, aláírással hitelesítve, a másodpéldányt megkapja az ügyfél. A továbbiakban ez fog a cseretermék garanciapapírjaként funkcionálni, tehát mindenképpen érdemes megőrizni.
  • Az kiértesített, és nem átvett cseretermékeket 90 napig tároljuk, utána elévül.

6. Hibajelenség, tesztelés 

  • Cégünk nagykereskedelemi tevékenységet folytat, ezért kizárólag alkatrészeket veszünk át garanciális ügyintézésre.
  • Kérjük Ügyfeleinket, hogy a szervizünkbe már csak ELŐZETESEN LETESZTELT terméket küldjenek, RÉSZLETES ÉS EGYÉRTELMŰ hibaleírással!

 

Garanciális ügyintéző

Antal István

Telefon: 52/536-736

E-mail: nagyker@dvs.hu

MSN: antalistvan@dvs.hu

Skype: istvan.dvs